13 Nisan 2008 Pazar

Kelebek konmuş peçeteye..


Dün günüm vardı.17_18 yıllık daktilo muhasebe kursu arkadaşlarım.ve sonradan eklenen iki yenge ve bir kuzenle 9 kişiyiz.Üç yıldır özenli bir masa hazırlayamıyordum.Sebebi masamı salon küçük diye evden çıkartmış olmam.Mutfak masasında idare etmeye çalışıyorum.Bu sefer yukarıdan(Seda'lardan) ikinci bir yuvarlak masa indirip daha rahat bir servis yaptım.Portakal ağacı Hatice'de kuşlu peçeteliklere bayılmıştık Seda'yla.Seda hemen alıp çeyizine koydu bile.Bende Üsküdar'da Ne Alırsan Bir Milyon'cudan tanesi 1ytl'ye bu kelebekleri aldım.Neyapayım benim bu aralar biraz ekonomik olmam lazım.Hatice'ninki kadar orjinal olmasada bunlarda fena olmadı yani.Bu arada resimde görülen Tahinli Kurabiye:Biraz hızlı yazmaya başlayınca tarifi ve yapılışı ekleyeceğim.Çok yavaş yazıyorum.Bazen adımı,şifremi yazmak zor geldiğinden maillerime bakmaktan vaz geçiyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Kelebekler çok tatlı durmuş, kurabiyelerde harika görnüyor. Muhteşem görünümlü goblenin sitedende ayrı bi güzel durmuş :) Ellerine sağlık ...
SEDA - yukarıdaki :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Nuray,
Sayfan harika olmuş, hayırlı olsun. Günümüze yaptığın bütün hazırlıkların hepsi güzeldi ama ben bu kurabiyeyi daha çok seviyorummmm. Ellerine sağlık. Bu arada yatak örtüm içinde çok teşekkür ediyorum. Goblenler burada da çok güzel çıkmışlar ama o gün evde görüncede onlara bayıldım bende istiyorummmmmmmm :)))
Nesrin 'den sevgiler