18 Mayıs 2008 Pazar

kahve keyfi


Dün hem okul arkadaşım hem gün arkadaşım olan Benzegül 'ün evindeydik.Bu eve yeni taşındı.Hem güle güle otur,hem gün ziyareti.Çok lezzetli bir menü vardı menüde...Halasının meşhur kabaklı böreği ve olmazsa olmaz tiremusu.Ama günün konusu muhteşem manzaraydı şüphesiz.Benim öyle çay, kahve gibi keyiflerim yoktur normalde.Ama bu manzara karşısında kahveye hayır diyemedim.En yakın zamanda bir akşam Gökhan'la kahve içmeye gelmeliyiz.Çok daha güzel resimler yayınlamak isterdim ama güneşten ışığı iyi ayarlayamadım.Arkadaşım gülg güle otur emi...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba Nuray cığım,
Benzegül'ün evinden görünen manzara tabiki muhteşemdi, güneş ışığından değil :)) neden dersiniz söyleyeyim Nuray fotoğraf makinesine daha alışamamış güneş ışığını suçluyor , makineyi tam çözemedim demiyor da, darılmaca yok ablalar böyle işte öptüm seni Nesrin ablandan sevgilerle