12 Eylül 2008 Cuma

çiçeklerim...

bunlar Nurçiçekevi arkadaşımdan aldıklarım,tropik bitki imişler...

burası mutfaktan bir köşe,herşey çiçeklerimin sağlığı için feda olsun...

bu kalanşö(yanlış telaffuz etmedim umarım) ayferciğimden (nurçiçeğin sahibi,benim kanki,herşeyi bilen,terminatör v.s) aldığımda küçücüktü ama bir sürü pembe çiçekle doluydu.Ben onu öldü diye attığım fakat meğerse kış uykusuna yatan su kaplumbağasının cam kasesine diktim,Cide'den getirdiğim taşlarla süslemeye çalıştım.İnşallah yine öyle açar...



Cide'de kaldığımız Rüya Pansiyon'un sahibi Tahsin Bey'in hediyesi.Ben yavru istedim , o saksıyı verdi...

















Salon camımdaki sardunyalarım yaz boyu sürekli açtılar....


bunlarda balkondaki sardunyalarımın bir kısmı...






Bahçede kalan son güllerden biride bu gonca,ne güzelde çekmişim be....




Hiç yorum yok: