15 Kasım 2008 Cumartesi

çiçek


Bu kasımpatıları geçen sene doğumgünümde Nurçiçekevi'nin sahibi arkadaşım Ayfer hediye etmişti.Kurudular bittiler derken şu anki hallerine bakmaya kıyamıyorum.Renkleride geçen seneden dahada bir canlımı ne.(bakınız yaşamdan nisan ayı)

Kerem'le rutin sera gezmelerimizde dayanamayıp aldığımız kaktüsle lahana arası bir şey.Ev_Bahçe dergisinde açan çiçeğini gördüm,nefis birşey.


Kasımda dikin mart gibi çıkarlar yazıyordu paketin üzerinde.Herhalde son günlerin güneşli geçmesi ilk defa tanışacak olduğum Muscari soğanlarımı şaşırttı.Hava soğuyunca ne olacaklar diye üzülüyorum.



Açması geciken Japon Gülü'm.Bakalım en güzel halini gösterecekmi bana?




Nurçiçekevi'nden bir köşe.




Kayınvalidemin süsbiberleri ve yazın bolca açmış olan Gala çiçeğinin yaprakları.Yaprakların güzelliğine bakarmısınız,sade olarak vazoya koysan bile çok güzeller.






Bu güzeller güzeli çiçeğin adını bilen var mı?


















Bahçede kalan son renkler.






1 yorum:

Hobi Sepeti dedi ki...

Merhabalar,ziyaretiniz ve değerli yorumunuz için teşekkürler.Sizin balkon bahçeniz benimkinden çok daha güzel anladığım kadarıyla.Bahçeli evde büyüyünce insan apartman dairelerine sığamıyor ne yazık ki.İster istemez kendi bahçesini yaratmaya çalşıyor.Tanıştığıma sevindim.
sevgiler.
Pınar.