4 Şubat 2009 Çarşamba

Emineden kareler...









Geçenlerde Çengelköy'de oturan Emine'ye gittim.(Açıklama yapma sebebim hayatımda o kadar Emine var ki,karışmasın diye.)Daha kapıdan başladım resim çekmeye.Her gittiğimde yeni birşey takılır mutlaka gözüme.Bu yılbaşı ağacınıda her sene nereye kaldırır bilmem,herhalde yap boz gibi birşey.
Hayvan figürlerini çok sever kızımız.Bu horoz,tavuk çiftliği mutfaktan bir köşe.


Bu masa evin girişinde oturma odası olarak kullanılan holde.Üzerindeki atları herzaman çok beğenmişimdir.






Bunlarda salonda bir köşedekiler.Çekmeyi unuttuğum bir de Yeşilbaşlı Gövel Ördek sürüsü de var.Netice belli.Ben nasıl yaşlandıkça çiçeklere sardıysam,Emine'de Trabzon'da hayvanlarla aklını bozacak bence.







Bu gördüğünüz güllerin sapları gerçek gül dalı.Güllerde alçı mı desem,seamik mi desem öyle bir şeyden yapılmış harika bir sanat eseri bana göre.Yıllar evvel bir hanıma yaptırmışlar.Kuzenlerinde kırmızısı filaan var ,onlarda nefis.







Zilli bunlarıda yeni almış,Denizliden aldığı Buldan işi örtülerinede çok yakışmışlar.Toz almaktan bıktım,büyük örtü örtüyorum artık dedi.Bende buraya böyle yazarım,seni tembel seni...
















Hiç yorum yok: