20 Şubat 2009 Cuma

gözün doysun nuray...





Yok spora başlıyacağım,yok artık tatlıyı kestim,yok kızım seden bir nane olmaz.Ama ben zayıflamak istiyorum,eskisi gibi 36 beden olmak istiyorum(sen 46'da kal da 36 kusur kalsın).Geçen hafta çaya misafirimiz vardı.Onlarda pasta getirmişlerdi.Giderken daha az yemek adına paylaştık kalanları ama nafile.Ertesi gün lafta çocuklara pasta yediriyorum.Çocuklara bir lokmayı çiğneyene kadar ben üç lokma yedim valla.allahım,ne olur benim şu çikolata,pasta seven genimi yok et .Benim gibi nerde varsa onları da kurtar bu kilolardan ne olur Allahım.Amin.Şöyle salatalara takılıyorum bir süre.Sınıftaki anneler adımı ''salatacı'' taktılar.Eee ,sonra ne oluyor,aç kaldığımla kalıyorum.Yine başa dönüyorum.Yarın kızlarla günüm var.Elvan'dayız.Şimdi gör sen beni.Diyet,miyet,o da ne(!)

Hiç yorum yok: