5 Şubat 2009 Perşembe

no teknoloji...


Dün bir ilki gerçekleştirdik.Geçen hafta karar verdik,haftada bir gün teknolojiden uzak duracağız diye.Özellikle televizyondan tabiiki.Tabi çocuklar tv olmayınca biraz tırlattı.Ne psp,ne ps2,ne bilgisayar.Ellerini neye atsalar ,geri çektiler.Hava güzeldi,dışarı işlerimizi yürüyerek hallettik.Biraz parkta oturduk.Yemek öncesi hep beraber Takva Yarışı denen bir oyun oynadık.Babamız gelincede Pictureka isimli oyunu oynadık. Sonra masa başında sohbet ettik.Gökhan her zamanki gibi mısır patlattı.Salep yaptık.Ama biraz değişik bir sahlep oldu,çünki içine damla çikolata doldurduk.Çikolata kirizini bayağı bastırıyor.Çocuklarımda benim gibi çikolatakolikler.Neyse herkes hayalleinden bahsetti.Keko ayrı bir oda istermiş,abime bulaşmıyım dedii.Bedo odasında iki tv istermiş,birinde ps3,diğerinde nintendowi sürekli takılı olmalıymış.Teknolojiden uzak kalalım derken çocuk delirdi galiba.Gökhan devasa bir salon istermiş ,deri koltuklar,çok modern bir tarzda.Bende öyleyse pembe güllü ,müllü berjerler,romantik objeler yerleştireceğim bir dinlenme odası isterim dedim.Hayal bu ya isterim.Saat 10 gibi yatma teşebbüsünde bulunduk.Önce bir masal okudum,sonrada Peygamber efendimizden bir menkıbe okudum ve yattık.Birbirimize zaman ayırmak adına çok güzel bir gündü.İnşallah bir kereyle kalmaz bu deneyim.Bu konunun yazarı olarak kendi hayalimi bir alıntı resimle göstermek istiyorum,nasıl ,rüya gibi değil mi?

Hiç yorum yok: