22 Şubat 2009 Pazar

öteki teki,tek benzeri...

Bu gördüğünüz minicik bir mücevher kutusu gibi bir şey.Bendegül ablanın salonundan.
Resimdeki haline bakıp aldanmayın,gerçekte minicik bir süs bunlar.Seda'ların konsolunun üstündeydi,çekmeden olmazdı.



Bunlar annemin vitrininden.Yıllar evvel Salı Pazarı'ndan almıştık.




Bunlarıda anneme Bendegül Abla hediye etmişti.




Bunlar annemin çeyizinden.Bir kaç parçası kırık olsada ......cümleyi bir türlü bağlayamadım.






Bunlar da annem evlendiğinde kendisine hediye etmiş babamın bir akrabası.Ben bunlara bayılııyorum.Çok kibar bir deseni var.Şekerliğininin kapağı kırık sadece.Benim yemek takımıma da uyuyor,en iyisi ben bunlara el koyayım.Çekoslavak porseleniymiş,iyimi yani?




Baksana şu sütlüğün tatlılığına.
















Bu güzellikler de arkadaşım Elvan'dan.Bunlarda'' tek benzeri öteki teki'' durumu hayli fazla.Elvan'a kayınvalidesi hediye etmiş,çok güseller değil mi?












Yine Elvan'dan bir kare.Bunları da teyzesi hediye etmiş arkadaşıma.. Onları konsolunun iki köşesine yerleştirip verdiği değeri gösteriyor oda.










Hiç yorum yok: