17 Şubat 2009 Salı

pembe sevgi...




Sevgililer Günü 'nde bana ne alacaksın?diye sorarım bazen.Bazen dolaşırken bir ihtiyacımı alırız,hadi bu hediyem olsun der benimki.Bu sefer unutmuşum bile.Eve geldi çantayı uzattı.Tabi sevindirik oldum.Tamamen pembe renkli bir saat alacakmış,benim pembe sevdama onuda alet ediyorum.Sadece taşları pembe olanı tercih etmiş.En son yazın pembe bir telefon almıştı bana.Arada pembe laptop alma olayına filan giriyorum,zor tutuyorlar beni.Dur bakalım Allah büyük,en iyisi özel günler yaklaştıkça çeneyi fazla açmamak,o zaman hediyeler sessiz ve derinden oluyor.Resimdeki arabayı abarttım tabiki.

Bu arada 14 şubat doğumlu olan yengem Serpil Abla ve arkadaşımın yengesi olan sevgili Nesrin Abla'mın da doğum günlerini kutlarım.Bunlar ekonomik kadınlar.Bir taşla iki kuş misali...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederim.Okuyunca çok duygulandım. Aslında aklıma gelmezdi, beklemiyordum. Nuray sende kendininkini bana hatırlatıver de ben pek doğum günlerini hatırlamam.Ama hatıraları hiç unutmam.Özellikle böyle incelikleri. İnsan yaşlanmaya başlayınca daha bir duygusal oluyor galiba. :(