24 Nisan 2009 Cuma

Emirgan'da Lale Devri...

23 nisan'da hava şartlarından dolayı tören iptal oldu ama ertesi günkü planımız Allah'tan iptal olmadı.Önceki haftadan organize olmuştuk.İlk defa gittim,yıllardık istiyordum gitmeyi ama bir türlü Gökhan'ı ikna edemiyordum.Bu gün kalabalık olur,yarın trafik vardır bahaneleriyle yıllar geçti.Ta ki Emine'nin ''sen ne diye arabayla gidiyorsun ki,Çengelköy'den bin vapura....''gibi ortaya bir laf atmasıyla bende bir ışık yandı.Laleler sönmeden gittik neyse ki. Artık resimlerde görün anlatamadıklarımı.




Bu katmerli ,güle benzeyen laleri ilk defa görüyorum.Orda küçük bir çiçekçi dükkanında lale satılıyordu ama bu tür yoktu.Çok beğendim.Pembenin güzelliğine bakın.Moruda nefis,ayrıca kırmızısıda süperdi.







Müsait olsa bende balkonun duvarına böyle bir güzellik yaptırmak isterdim.

Şu yolda iki tur yürüyüş yapmak istermisiniz?








Bahçede şöyle bir hoşluk kim istemez .




















Pek rastlanmayan bir tür olan terslale.











Akşamüstü artık Emirgan'a veda vakti geldi.Çok güzel bir gün geçirdik.Çocuklar çok eğlendi.Çimenlerde yuvarlandılar.Birsürü resim çektik.Boğazdaki yalıları çekmeden olmazdı tabiki.Gözüm yok güle güle otursunlar.Küçüksu Kasrıda ayrı bir güzel yani.Mimarisindeki o ince işe hayran kalmamak imkansız.


















































Allah'a şükür çocukları denize filan düşürmeden sağsalim eve götürebildim.Eve geldiğimde ''oh..bunlar şimdi yorgunluktan sızarlar ''diye bekleyişim gece 12'ye kadar sürdü.Bunlar nasıl çocuk anlamadım.Herşeyleri ters.Yorgunluktan gebereceklerine enerji depoladı bizim sıpalar.Kerem yine gidelim diye tutturdu bile.Lütfen gidin,görün.Benim gibi yıllarca ertelemeyin bu güzelliği görmek için.Bundan sonra her yıl bu vakitler ordayım,mutlaka.










Hiç yorum yok: