9 Haziran 2009 Salı

rengarenk çiçekler


Bu teras bizim apartmandan,Seda'ların
mahallede bir komşumuzun girişi,



bizim arka sokaklardan birinde bir evin duvarı,bayılıyorum bu ponpon güllere..





münübüs yolunda bir siteden iki balkon görüntüsü...













Komşumuz Filiz Hanım'ın balkonundan bir görüntü.Ayrıca birde üst kattta terası var,oradaki manzarayı siz tahmin edin.







Üsküdar'da annemin karşı apartmanı









Ümraniye Meydan'da bir saksı.Anneme böyle bir saksı lazım.










Burası benim hasta orkide iyileştirme köşem.Bir orkideyi iyileştirince Nurçiçek Ayfer tarafından böyle bir görevin başına getirildim.İnşallah iyileşirler....











Yine ponpon gül.Cadde üzerinde bir tabelanın üzerinden sarkmış,öyle güzel gözüküyordu ki ,üşenmedim evden makineyi alıp resmini çektim.





























Bu iki balkonda bir siteden.
































Kayınvalidemin yatak odası penceresi.Uyandığında ilk baktığı yer burasıymış.

















Annemin penceresi.Serası desek daha doğru.Çünkü bu çiçeklerin sadece bir kısmı.










































Bu pencerelerde arkadaşım Benzegül'ün karşı apartmanından,




















Üsküdar Sultantepe,
























Üsküdar Sultantepe,






















Annemin karşısında bir balkon,





















Hiç yorum yok: