1 Eylül 2009 Salı

çiçeklerden haberler....


Bizim caddede bir apartmanın girişi..Alttaki koyu mor çiçeğide ilk defa dayımlarda gördüm.İnşallah tohumu çıkarda bende ekerim seneye.Bu çiçeğin adı hanım düğmesi imiş.







Dün balkonda bu davetsiz misafirle karşılaştım.Süpürgeli bir operasyonla olayı atlattım.Hemen kuyruğunu atıp kaçmaya başladı.Allahtan süpürgenin arasına girdi de balkondan aşağı fırlattım.İnşallah yolu hatırlayıp,kuyruğunu aramaya gelmez.






Keşke bizim sokaklardaki lambalarıda böyle çiçeklendirseler.


Bizim orda bir pencere.Sardunyaları mı seyredeyim,perdeyi mi bilmem.Çok beğendim.İyi fikir.Aynı modelin masa örtüsünü örmüştü annem ve Zülfiye.












Yukarıdaki pencerenin olduğu evin balkonları.Resim pek iyi çıkmamış.Gerçekten çiçekler çok göz alıyor.



Bu çim adam Kerem'in.Çİçeklerin arasına koyduk .Sulandıkça yeşerir belki tekrar diye.









Bu petunyayı yakından bir görseniz kadife sanırsınız.Bu kadarmı ipek gibi görünür bir çiçek.Anneler gününde Kerem'in yuva öğretmeni Dilber Hanım tüm annelere hediye almıştı ,bu çiçeği.










Bu saksı süslerini geçenlerde bir marketten çiftini 1 liraya aldım.Çok güzeller değil mi?Ayrıca çok ta ucuz.Bir yanlışlık mı var diye sordum da .











Kayınvaalidemin menekşe balkonu.Resimde çıkmamış olan bir detay da sandalyenin tam karşısındaki kuş kafesi.Kayınpederin terapi köşesi burası.Resmin üzerine tıklarsanız menekşelerin güzelliğini görürsünüz.














Kayınvalidemin penceresindeki salon gülü.Minicik bir güzellik.












Çengelköy Nato yolu'nda bir apartmanın en üst katı.Şu klima hortumu biraz estetiği bozmuş ama.












Bu en üst katın her penceresi böyle çiçek dolu.Resime sığmadı.

















Camda çiçekleri seyrediyordum,farkedilmiyordu.Makinemi alıp yaklaştırınca iyice gördüm.Bizim buralarda iyice börtü,böcek doldu.

















Yine Natoyolu'na İlke2 sitesinde bir balkon.



















Üstteki balkonun üstündeki balkonda aynı komşusu gibi çiçeksever belliki.















Bunlar da benim balkonumdaki salon güllerim.Nurçiçek Ayfer vermişti,ölmek üzere bunlar diye.Tabi annemin sihirli eli değince coştular.







































1 yorum:

nalan dedi ki...

güllere gerçekten sihirli el değmiş.
nasıl karşılık vermişler öyle pembe pembe...