30 Eylül 2009 Çarşamba

pencere,balkon

Bu blog ayarlarına bir şeyler olmuş.Yazı bittiğinde nasıl bir manzara çıkacak ortaya bilmiyorum.Neyse bu ilk pencere resmi ,yandaki ya da alttaki merdivenin yanındaki evin penceresi.Burası Üsküdar'da iskelenin karşısındaki caminin arasındaki merdiven.Bu evi hep beğenmişimdir zaten.Ne kadar şirin değil mi?Bu balkon manzaraları da benim balkondan.Bilirsiniz benim sardunyalar eylülde pek bir coşar.Ama bu coşmanın ayrıca bir formülü de var bu ara ama yazmayacağım Sır.Yukarıdaki beyaz çiçek yan evdeki komşunun balkonunda.Gizlice benim balkondan çektim resmini.Pek komşuluk ilişkileri sıcak bir komşu değil.Ama çiçeğe hayranım.Neyse bu arada artık benim de bir sundavillam oldu.Ayrıca seradaki çocuk hemşerilik hatırına bir de yavru saksı verdi.Büyük bir saksıya alıp onu kışa hazırlamam lazım.

1 yorum:

nalan dedi ki...

benimde balkonda nefis kardelenlerim vardı. baharda bir cinnet anında ne bu otlar diye neredeyse hepsini yolmuşum:(
farkına varınca salaklığım için saçımı başımı yoldum ama ne fayda. şimdi geriye kalan bir iki kardelenle idare ediyorum.
sardunyalarla ilgili sır için de takipteyim.