1 Ekim 2009 Perşembe

evdeki yenilikler...


Ben size Bedirhan'ın sınıf arkadaşı Berkay'ın marangoz olan babası Gökhan Usta'dan hiçbahsetmedim değil mi?Kendisi ailemizin ustası konumundadır.Ailecek görüşürüz.Kanka durumları yani.Neyse.İstesen de kalitesiz bir şey yapamıyor.Kapının önüne koyacağım dolabı bile nefis yaptı.

Evet,bizde sonunda lcd tv aldık.Almasaydık halimiz ne olurdu.Nerdeyse bizde yok diye hayata küsecektik.Tabi bu mereti öyle her yere koyamıyorsun ,özel sehpa yaptırman lazım.Eee kim yapacak.Tabi Gökhan Usta.Bence süper yaptı..Tüm dağınıklığı topladı.Benim Gökhan'ın aniden yapılan sınavlar gibi,aniden ''bilmem ne uçlu kablo nerde ''diye soruları vardır.Nerde diye delirmekten kurtuldum.Hepsi işte orda.Yan tarafa da iki tane raf yapıldı da takılamadı.Takiılığında resmini koyarım.
Tüm cihazlar kapalı kapılar ardında.Tozlanma derdi bitti.Öndeki cam kumandaların algılamasını engellemediğinden bu sorun artık yok.Üstteki resimde geçici olarak kullandığımız çocukların odasında IKEA'dan alınan dolapları görüyorsunuz.




Bu dolabı daire kapısının önüne ,ıvır zıvır döküntülerimi koyarım diye yaptırmıştım.Diyorum ya Gökhan Usta getirdiğinde evde koyacağım yeri olsaydı ,içeri alacaktım.Üst katta ayakkabılar,alt kat bazı şeylerin(tuvalet kağıdı,çaylarım,piknik sepetim...)olduğu bir dolap işte.






Bu mutfak dolabınıda Gökhan usta yaptı.Hikayesi uzun.Geçen sene Ramazan Bayramı'na bir kaç gün kala bizim mutfakta yangın çıkmıştı.Allah korudu.Başka bir şey diyemiycem.Tabi ocağın üstündeki dolap kapakları yandı.Tam bayram temizliği yapıldı.Boya,badana.Storlar özel yıkamaya gitti.Yerde Gökhan'la sevgili iken aldığımız çok güzel bir kilimimiz vardı,ateşi söndürelim diye atmışız,yandı tabi.Bir de yeni diktiğim mor pikem vardı yatağın üstünde,Gökhan koşup onu basmış ocaktaki tencereye.Annem pikeye acımış.''sen ne diyorsun anne,benim aşkımın kilimi yanmış burda''.Neyse,Allah beterinden korusun.Herşey yıkandı,boyandı,bitti,gitti.Konu nerden nereye geldi.Yapılan yeni kapakların renk tonu uymayınca,üst taraftaki tüm kapaklar değişti.Elde kalan kapaklardan bu dolabı yaptı usta.Gerçekten çok lazımdı bana.İşte böyle mobilya işlerim.Sırada Kerem'e yapılacak çalışma masası var.Onunda çok güzel olacağına eminim.İsterseniz ustanın telefon ve adresini verebilirim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ŞU MEŞHUR GÖKHAN USTANIN TELEFONUNU VERİRMİSİNİZ.BENDE EVLENECEĞİM MOBİLYALARIMI KENDİSİNE YAPTIRMAK İSTERİM.GERÇEKTEN GÜZEL.

nuray topcu dedi ki...

Canım Gökhan Usta'nın numarasını hemen yazayım sana.Gökhan Samur 0535 864 22 15 .Memnun kalacağınıza eminim.Hoşçakalın.