6 Ocak 2010 Çarşamba

Çiçek- böcekten başka ne yazarım ben...

Hayır,hayır ormanda gezintiye çıkmadım.Bu yapraklar şu an penceremin önünü süsleyen nergislerimden.Ayfer'ciğim getirdi geçen akşam.Bayılmış,bayıldım,bayıldık.Getirdiğinde 3-4 çiçek açmıştı.Ev ortamından mıdır bilmem çabucak büyüdü.Balkona koysam o kadar göz önümde olamayacaklar .Bende mutfağın camını en soğuk yer olarak düşünüp oraya koydum.Çok güzeller değil mi?




































Bu kalancho Zülfiye'nin .Küçük bir saksıymış aldığında.Yerini sevmiş namussuz.Bu tomurcuklar açtığında nasıl bir görüntü olacak merak ediyorum.Alttaki orkidede onun.Resmi iyi bir açıyla çekememişim,gerçekte duruşu bir harika.



























Bu da benim emektar.Tabi ben bu resmi çekip yayınlayana kadar küçük daldaki tomurcuklar çoktan patladı bile.











Bu kabağı Gökhan'a Adapazarı'ndan arkadaşı getirmiş.Bir hafta Gökhan'la ''nasıl kesilir bu '' diye bekledik.Ama sonunda dayanamadık en büyük bıçaklarla giriştik.Benim sakat bileğim Allah'tan daha fena olmadı.3 aile nasiplendi bu nimetten.





























Bu da bu ara elime bir iş aldığımda karşıma koyup seyrettiğim orkidem.Gökhan bu olay karşısında pes ettiğini söyledi.









Hiç yorum yok: