4 Şubat 2010 Perşembe

gidenler,gelenler....

Ah,ah sardunyalarım gitti.Nasıl güzeldiler,şurda 20 gün evvel halen kütür kütürdüler.Bir kar yağdı,resmen soğuktan mahvoldular. Bir yaprağının kopmasına dayanamazken ,onları böyle görmek nasıl üzdü beni.








Pencerem çıplak kaldı sanki.Bakınca bir boşluk var gibi oluyor.Akşam storu hiç kapamazdım,şimdi hemen indiriyorum akşamları.Bakalım köklerinden yeniden çıkacaklar mı?





Balkonda bir yaprak enkazı görüyorsunuz.Peppino,sandavilla ,tüm sardunyalar...hepsi gitti.Giden sadece onlar değil sanki.Sanki orada yaşanan anılar da bir bir poşete toplanıp atıldı gibi.Gözlerim neden doldu onları kesip atarken,seradan yenisini alıp dikerim sanki diyemedim.Hiç aynı yeri doldururmu.Gidenler başka idi.Yerine yenileri gelir ama eskiler unutulur mu hiç?













Bunlar da Nurçiçek Ayfer'in dükkanından.Soğukta üşümüşler, bozulmuşlar.Antoryum ve açelya tedavisi için ne yapmalıyım bilmiyorum.Bir sorayım bakalım bizimbahçe\forum'a.(www.bizimbahçe.net).




Açelya ne zamandır istiyordum zaten.İlk evlendiğimde bir pembe açelyam vardı.Yaz kış çiçek kaynardı.Ne olduysa kurudu gitti.Hep özlerim onu.Bakalım bunlar iyileşir inşallah da gözümüz açılır biraz.







Hiç yorum yok: