10 Mart 2010 Çarşamba

Çiçeklerimden haberler..


Bir iki gün evvel diktim bu Çuhaları.Pencere önüm malumunuz kış-kar mağduru.Sardunya saksılarımı geçici olarak balkona aldım.







Bu koca yapraklı çiçek te annemin terasında kalan tek çiçeği,sağlam bir bünyede imiş,hiç birşey olmadı.










Pencere önü demiştik....Balkondaki soğanlı çiçeklerimi gözümün önünde dursunlar diye salon penceresine getirdim.Heyecanla açmalarını bekliyorum.Neler mi var saksılarda...nergis,çiğdem,safran,lale,muskari,sümbül,yabani muskari...




Bu manzara Bedo'nun sınıf arkadaşı Şevval'lerin balkondan.Puslu bir akşamüstü idi.Açık net bir havada ziyaret etmeliyim onları.
Nurçiçek'te kışın üşüyen benjaminlerden ancak bir tanesini kurtarabildim.Bir benjaminim olsun modunda değildim.Ama yeni yeni yapraklar açmaya başlayınca bir sıcaklık doğdu benjaminle aramda.Hemen saksısını değiştirip,salona yerleştirdim.
















Bu kaktüsün akıbetini merak ediyoruz.Uzadıkça uzuyor.Şile Ağva'da kayınvalidemin her yıl 1 hafta kaldığı Faruk Pansiyon'dan minicik bir yavru araklamıştım 10 yıl avvel.O minik yavru bu hale geldi.O gün bu gündür ,ancak bu sene pansiyonun sahibine söyleyip,helallik aldım.içim rahatladı.














Bu kaktüsümde sarı çiçek açtı.




Hiç yorum yok: