3 Nisan 2010 Cumartesi

bugün benim doğumgünüm...

Evet bu gün benim doğumgünüm.Bak bu son olsun artık.38'de kalsın bu sayaç.Sayaç çalışsında ...rakamları göstermede bir arıza olsun.mesela 39'u 29 filan göstersin.Bu gün sağolsun birçok arkadaşım iyi dileklerini iletti bana.Annem,babam ,sevdiklerim...Neyse gelelim Kerem'in bana yazdığı nota ve çizdiği gül resmine.Ben gerçi elma şekeri sandım ilk önce.Küçük bir not defterine de böyle yazmış,yani iyiki doğdun anne demek istemiş.Akıllı gıdık işte.

Bu da Gökhan'ın küçük bir süprizi.Çıktığı ilk günden beri hiç kaçırmadığım Ev-Bahçe dergisine abone olmuş.Bu gün elime geçmesi hoş olmuş yani.

2 yorum:

Lavanta Bahçesi dedi ki...

Sevgili Nuray,
geçmiş doğum günün kutlu olsun ve yeni yaşın sana güzellikler getirsin

elmalı kurabiye dedi ki...

Hayatım,Ahucuğum çok teşekkür ederim.