4 Nisan 2010 Pazar

Piknik açılışı yaptık...

Bu gün Şile taraflarında mangalda idik.Hava sisli idi.Üşüdüm ara ara.En hareketsiz ben olduğumdan olacak.Çocuklar tam anlamı ile coştular bu gün.Kerem'in yanaklar hemen kızardı güneşten.Beyaz ,pamuk gibi bir teni olduğundan tabi.Arada yaptığı mızıkçılıklarla çıldırttı bizi.



Gökhan'la biraz orman keşfine çıkmak istedik ama olduğumuz yerle ormana geçişte minik bir dere vardı.Oradan bulduğumuz bir kalasla hemen köprü yaptık.Tabi benim gibi bir ödlek ördek ,ne olursa olsun ciyaklamadan böyle bir şey yapamazdı .Görende Manavgat'tan geçiyorum sanır.Gezinirken orman çuha çiçeği ve sarı sarı açan bir tür çiçek benden nasibini aldı.Eve gelir gelmez diktim bir saksıya.



Mangal başı kayınpederimdi.O pişirdi biz yedik.Mangala oturmadan önce onun başka bir işi vardı.Kuş getirmişti evden.Kafeslerle düzenek hazırlayıp,kuş yakalama planları yaptı.Ama bir tane bile yakalayamadı.










Hiç yorum yok: