27 Mayıs 2010 Perşembe

renk renk çiçekler...

Annemin ahududusu...


Annemin aslanağzı çiçeği ...

Ayfer'in dükkanda artık bunları satamam dediği yıldız çiçekleri.Satıyorum var mı alan?Şaka şaka...hiç kıyarmıyım ben onlara.



Bu kaktüsün çiçeği beni benden aldı.











Bu mor çiçek bir saksıda kendiliğinden çimlenmiş.Dereotu gibi bir şey.Koparıp iyiki atmamışım.meğer hazeran çiçeği denen bir çiçekmiş.Nasıl güzel.Nerden gelmişse hoşgelmiş.Tohum gibi bir oluşumlar var üzerinde.İnşallah öyledir.









Bu mavişde Almanya'dan gelen fidelerden.Bie kök daha var ama daha açmadı.Rengini bilmiyorum.






















Orkide kayınvalideminki.Çok sağlıklı görünüyor,inşallah bunu da öldürmezler.bu işe el atmalıyım.












Bu da kayınvalidemin bahçeden.Bu sene bundan bir kök alıp saksıya dikmeliyim.Apartmanın bahçesine dikmiştim ama yok oldu gitti.







Hiç yorum yok: