28 Haziran 2010 Pazartesi

Demir arabalar...

Geçen gün yine oyuncak krizleri tuttu Kerem bey'in.Bir geliyor''anne,küçük arabalarımı alabilir miyim?''Beş dakika geçmiyor ''büyük demir arabalarım nerde? ''.Derken ortalık karıştı.Otoparkçılık oynadı,birbirine vurdu,kırdı.İşi bitince hepsini ortada bıraktı.''hadi diz de resimlerini koyalım elmalı kurabiye'ye dedim de biraz ortalık toplandı. Bunlar cars filminden karakterler.Bir dönem ne takmıştı bu arabalara.Filmini seyretmekten ezberlemişti.
Bunlar da orta boy arabaları.Onlarında tek tek anısı var neredeyse.Halen yani bir model görsek alıyoruz.Ona kızıyorum ama bende var bu arşivleme sempatizanlığı.Çocuklar görmese bile ilk ben gösteririm beğendiğim bir oyuncağı.Israr etsin de alalım diye.

Bu da salondaki rafımızdaki daha özel arabalarımız.
Bu kırmızı arabayı Bedo'ya babası ilk yaş gününde alıp getirmişti.İlk günkü gibi durur.Alttaki siyah arabayı da kuzenim Özcan askere giderken alıp gelmişti çocuklara.Bu eski model otomobili de Kerem'in doğumgününde Ayferciğim almıştı.Alttaki iki kırmızı otomobili de ben kendime almıştım.Kimse elini süremedi bu güne kadar.
Motor açılışını da yine kuzenim Özcan yaptı.Bir tane hediye getirdi.Böylelikle motor biriktirmeyede başlamış olduk.

Hiç yorum yok: