13 Temmuz 2010 Salı

çocular gibi şendik...

Herkesin bildiği gibi pazar akşamı İspanya dünya kupasını aldı.Bundan bana ne mi?Aynen bana ne...ama iki oğlun ve onların pravakatör bir babaları varsa bana ne diyemiyorsun.Neyse bana da zorla bir takım tutturmuşlardı.Ben de çiçekleri güzel diye Hollanda'yı seçmiştim.Keko İspanya,Bedo İngiltere,Gogo ise Meksika demişti.En son Kerem'le kaldık mı finale?..bak bak neler de biliyorum.Kim kazanırsa onun istediği yerde yemek yiyecektik.Gerçi her halikarda ailecek yemek yiyecektik ve hesabı ödeyecek olan kişi değişmeyecekti.


Kerem yemek hakkını lunapark olarak değiştirmek istedi.Hadi dedik ,o evin en küçüğü,dediği oldu.Pazartesi akşamı soluğu Kurtköy Via Port'ta aldık.Önce ''sothe''denen yerde yemek yedik.Tavsiye derim.Üsküdar'da ''Niyazi Bey''den sonra yediğim en güzel iskenderdi.(Bahar Hanım duymasın).


Lunapark hayli büyüktü.Üzerimde etek yerine pantolon olsaydı çok daha çılgınlıklar yapabilirdim.Çarpışan arabalardaki kuyruğu görmeliydiniz.Türk milleti olarak çarpışmayı çok seviyoruz.Koca koca adamlar o küçük arabalarda bir mutlular ki anlatamam. Gecenin finali yine Kerem'i kırmayıp tamam dediğimiz Uzay yolu adlı 5 boyutlu bir sliminatör oyundu.Müthişti.Kendimi nasıl kasmışım,çıktığımda boyun fıtığı bu herhalde dedim.Bir ara ben ineceğim diye bağırasım geldi.Halbuki olduğum yerde oturuyorum zaten.Tebrik ederim,bizimkiler güzel yapmış.Böyle bir geceydi yani.İspanya'dan bana ne desemde,İspanya sebebiyle keyifli bir gece geçirmiş olduk.

Hiç yorum yok: