21 Temmuz 2010 Çarşamba

Ütü yatağı....

Uzun süredir dikiş dikmek istiyorum ama bir türlü fırsat bulamıyordum.Ütü masama bir kılıf dikeyim dedim 15 gün geçti. İskelet halinde durdu da durdu.
Ütü masasını kılıflamadan önce arası elyaflı ,hani şu mefruşatçılarda satılan yatak örtüsü dikilen malzemelerden aldım.Biraz fazla almışım iki kat serdim bende.Ütü masamı misafir geldiğinde yatak olarak kullanabileceğim bir hale getirdim yani.Resimde ütüler gibi yaptığım kumaş önceki kılıfım.
Bu kumaşı da Englısh Home'dan aldığım bir çarşaftan yaptım.Ne yapayım güzel bir kumaş bulamadım bir türlü.Ben de çareyi böyle buldum.Alttaki kumaşa 10 lira verdim,çarşaf 15 lira filan.Astarı yüzünü geçti ama bence güzel oldu.Masadaki çiçei de o gün Nurçiçek Ayfer göndermiş bana.Bende ütü masama hediye ediyorum.

















Hiç yorum yok: