28 Ağustos 2010 Cumartesi

Hanbahçe pansiyon-çaybahçesi

Bu yaz beni çok mutlu eden bir mekandan söz etmek istiyorum.Cide'de bir köy evi hayal ederken,bir apartman dairesinde bu macera son bulmuşken,böyle bir yer beni hayli sevindirdi.Her gün dolaştığımız çarşıda açık bir kapıdan içeri gözüm kaydı bir an.Sonrasını hatırlamıyorum diyebilirim.Bir rüya gibiydi.İlk başta sera zannettim.









Daha ne diyeyim bilmiyorum
mükemmel bir ortam hazırlamış sahibi.Ramazan girene kadar hergün uğradık.Orda bir bardak su bile içmek büyük zevkti.Orda otururken sanki başka bir dünyada,kapının ardında küçük bir kasaba çarşısı değil de sanki Ortaköy'de satıcıların olduğu sokaklardan birine çıkacakmışsınız gibi ya da Sultanahmet meydanına çıkacakmışsınız gibi,gibi ,gibi...






















































Bu ne z




evk,bu ne tasarım,ortaya çıkaranı tebrik etmek isterdim.Ramazan bayramında yakın arkadaşım Zülfiye'lerle tekrar Cide'ye gideceğiz inşallah.Oraya götürmek için sabırsızlanıyorum.

























































































Burası hem pansiyon,hem çaybahçesi.Oda sayısı 3 galiba.Ne kadar ev almış olsak ta orada bir gece kalacağım bir gün.Bu gidişte müsade ederlerse sizin için odaları görüntülemek isterim.





































































Broşüründe aşağıdaki adres yazıyordu.Ama herhelde bir sorun var.Ulaşılamıyor.

(http://www.hanbahce.com/)






















































Buradan ayrıca bölgenin güzelliklerini,kanyon ve mağaralarını tanıtan gezi turlarıda yapılıyor.Hadi ne duruyors


unuz,bayram tatilini değerlendirin.






































































































































































































































































Hiç yorum yok: