20 Ekim 2010 Çarşamba

düşündüm,taşındım (!)...

Araya Ramazan girdi,bayram girdi,okullar girdi,hiç bahsedemedim.Bu arada düşündüm,taşındım(!) arkadaşlar....
Arefe gününden bir gün evvel tebdil-i mekânda ferahlama oldu yani.İnsan ertesi gün uyanırda ,hiç mi hatırlamaz önceki mekânını.Demek nasıl bir mekânda daralma olmuş ki bana,beyin tek kalemde silmiş onca şeyi.
Eşyaları eve attık,hiç bir şeyi yerleştirmeden Zülfiye'lerle Cide'ye gittik.Annem ''gidin kafanızı dağıtın,dönüşte babanla gelir yerleştiririz seni''dedi.Öyle de oldu,sağolsunlar.
Köyde 5 gün kaldık,gezdik,tozduk,yedik,içtik.Geçte olsa resimleri bir ara gösteririm size.
Yazacak çok şey var ama nokta,nokta,nokta.....







Bir tek ben ferahlamadım tabi bu durumdan.Hele bir tanesi var ki,bir yerlerine yaktığı kınalar ,saçlarını bile kızartmış.Bölge hayli geniş olunca,yan etki yaptı tabi.Ama kına iyidir,saçları gürleştirir.(!)

1 yorum:

Lavanta Bahçesi dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun yeni evin :)