4 Aralık 2010 Cumartesi

çiçek köşelerim...


Çiçeklerim yerlerine alıştılar.Yavrular,yumrular,kökler,dallar,...şu an pek yazasım yok,belki yarın eklerim yazı.........epey aradan sonra yazımı ekleyeyim.Bu en üstteki çiçeğin adı mücevher orkide.Çengelköy'deki Palmiye Botanik yeni tanıştığım Bahçeforum arkadaşım hediye aldı bana.Kendisi Marmaris'ten gelmiş eşiyle birlikte.Oraya yerleşerek sağlıklarına kavuşmuşlar,İstanbul'daki evlerini kapatmaya gelmişler.Sanaldaki dostluğumuzu,burada da yüz yüze tanışarak pekiştirdik.Nurçiçekevi'nde buluşup,ordan evimdeki çiçeklerimle tanıştırdım,sonra da Çengelköy'de bir sera turu attık.Bu çiçeğin anısı bu yani...




















Bu kaktüslerimin hemen hemen hepsi yeni.Topluluk halindeki çekilmiş olan resimdekiler eski.Yenilerin hemen saksılarını değiştirdim,yeni yerlerine aldım.



















Bu Guzmanya Nurçiçek Ayfer'den.Ölüyormuş...hani bende ölmedi.Çiçeği solmuş,yaprakları sararmaya başlamıştı,şu an çok güzel gözüküyor gözüme.






4 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

1. fotodaki çiçeği ilk defa görüyorum.. ne hoş bir salon bitkisi bayıldım doğrusu ben de çok severim çiçekleri... paylaşımınıza teşekkürler...

bebegimincicileri.blogspot.com

elmalı kurabiye dedi ki...

canım sitende günlük geziler yapıyorum.Bebeğini güle güle büyüt.
o çiçek serada mücevher orkide diye satılıyor.bakımı aynı.

Filiz dedi ki...

merhaba,ben de çiçek bakmayı çok severim,ah bir de kendi evim olsa her yerini rengarenk çeşit çeşit çiçeklerle donatırım heralde:)şimdilik menekşekşer ve salon bitkileriyle idare ediyorum.:)
blogunuzu çok beğendim ve takibe aldım,bana da ziyarete gelirseniz sevinirim:)
filizinevi.blogspot
sevgiler

elmalı kurabiye dedi ki...

Filizcim,daha önce siteni gezmiştim tesadüfen.Yine gezdim.Çiçekleri sevdiğin belli.