27 Ocak 2011 Perşembe

Balkon...

Yeni balkonumu göstermemiştim değil mi?İşte size balkonum.Bahçe foruma üye olalı balkon ,çiçek gibi işlerimi orada en ince ayrıntısıyla gösterdiğim için ,aynı şeyleri blogumda da yazmaya üşeniyorum galiba. Kış başı ,havalar soğumaya başladığı zaman,naylon gerdim bir ara tepeden aşağıya.Pencereler de ahşap olduğundan raptiye batırmak kolay oluyor.


Naylonu gerdik germesine de bu sefer karşımızdaki manzarayı göremez olduk.İçeriden çiçekleri tomurcuklu tomurcuklu görmek iyiydi ama dayanamadım dışarıyı görmemeye.Burası Kerem'in
odası.


Balkonda kış hazırlıkları yaparken çiçekleri istiflemek için ne bulduysam değerlendirmeye çalıştım.Hepsini bir araya toplayıp öyle sardım.Aşağıdaki siyah rafı da praktikerden aldım.Yaza daha şık bir şekilde düzenlenecek tabi..Balkon için yaza bir çok projem var.İnşallah uygulayabilirim.

















Ara ara havaya göre naylonu bir toplayıp,bir seriyorum.Şu an naylon pencere mermerinden aşağıda olacak şekilde raptiyelenmiş durumda.Stor perde gibi bir aşağı,bir yukarı..








Naylon sera etkisi yapmış herhalde,tüm daldırdığım sardunya çelikleri tutmuş.Küpe çiçeğim bile dal çıkarmış.Bu sene inşallah çiçeklerim yaza çok sağlıklı girecekler.







4 yorum:

Banuca dedi ki...

Şeffaf naylon branda yaptırsana balkonuna, manzarayı olduğu gibi görebiliyorsun, pahalı da değil, fermuarlı, kıvırıp topluyorsun, bugünkü postumda en alttaki resimde bak bizim veranda öyle kapandı...

Ülker dedi ki...

OOh sefan olsun, kocaman balkonun varmış. Çiçeklerin çok keyifli görünüyor, rüzgar alıyor mu balkonun?

Sera fikrin de çok yaratıcı geldi bana. :) Evin kiraydı değil mi? Kira olunca, ancak böyle mucittin fikirlerle hareket edebiliyoruz.

Çiçeklerin içerden görünüşüne, herzaman bayılmışımdır. Pencere önleri çiçeksiz kalmamalı. :)

Ben de çiçeklerini diktim, hepsi tutmuş. Bahara doğru nüfusun artacak haberin olsun. :))

elmalı kurabiye dedi ki...

Banu hanım,sizin varendayı gördüm.Malum kiracıyım,yoksa bende böyle bir çözüm düşünürdüm.Kiracı mantığı ile yaşamıyorum gerçi...öyle olunca da delik kapanmıyor derler ya öyle.Yoksa bir yolunu bulurdum.Ama artık eşim bu tür isteklerimden illallah ettti.

elmalı kurabiye dedi ki...

Ülker arkadaşım,teşekkür ederim öncelikle çiçek aileme yapacağın katkılar için.
Balkona gelince biraz dar.Önceki balkonumda masa vardı.bakalım bu yaz bu keyfimize nasıl bir çözüm bulacağız.
İnan ki -ki inanacağın kesin- yatıp kalkıp balkon düzenlemeleri,tohumlar,çelikler...kafa sadece bunlara çalışıyor.