6 Mart 2011 Pazar

Yuppi ...


Ay sonunda bloguma kavuştum.Neydi o yahu.Her açtığımda o yazı.Suçu başkaları işledi,cezayı biz çektik.

Neyse,meğer benim bu bilgisayarda tek işim blogspotla imiş.Kime bassam yok,yok.Lavanta bahçesi Ahu'ya tıklıyorum yok,Banuca Banu...yok.Hani çok becerikliler ya belki onlarınki açıktır diyorum yok,yok.

Neyse ,bu işe bir çözüm bulmalıyım.Bir tıkla tüm arşivimizi silebilirler.Ne yapmalı,ne etmeli,bir bilene danışmalı..
Bu haberi balkonumun dün itibari ile çektiğim ,halen ha gayret açan şebboylarım resmi ile süslemek istedim.

11 yorum:

emelden.blogspot.com dedi ki...

şebboylara Maaşallah doğrusu.
yavaş yavaş çoğalıyoruz.ben önce ayarlarla oynamadım ama baktım olmuyo ve baktım epeyce girebilen var ,bende geldim.
pastanın tarifine gelince gerçekten hiç orjinal bişey değil.ama orjinali için SİHİRLİ MUTFAĞIM isimli bloğa bakabilirsin.blog sahibi uzaktan eşimin akrabasıymış.çok başarılı ve dergilerde falan tarifleri çıkan biri.ben tariften farklı olarak üzerine dr.odker in glaze sini döktüm.aslında içi sokellalı tiramisu....
afiyet olsun....))

Banuca dedi ki...

Balkonumda karlar, ekranımda şebboylar... Kim kimi kıskansın şimdi :))

Ülker dedi ki...

Şebboylar bu yıl hepimizi mutlu etmiş anlaşılan. Mis gibi de kokuyorlardır şimdi. Sefasını sür gönlü güzel arkadaşım.

Unknown dedi ki...

Nuray Hanım bende size ulaşmakta çok zorlanıyorum.her seferinde o kırmızı yazıyı görmekten çok sıkıldım.düzelsin artık:(

bu arada şebboylar harika gözüküyor.

elmalı kurabiye dedi ki...

canım,ben de birçok sevdiğim arkadaşıma ulaşmakta zorlanıyorum.artık yeni yerimde görüşmek üzere.
arşivimi ve yorumlarınızı bir geçirsem başka bir şey istemiyorum.

Unknown dedi ki...

İyi akşamlar
İlk defa geldim gayet güzel Hele bloğun ismi elmalı kurabiye ..........İYİ GÜNLER

elmalı kurabiye dedi ki...

Saim bey,sizi buralarda gördüğüme çok çok memnun oldum.Beğenmenize çok sevindim.
Burada yazmaya ara verdim.(www.nurayhobi.com) yeni adresim.
ziyaretiniz için teşekkür ederim.

FERİDECO dedi ki...

Şabboy deyince aklıma ilk annem gelir çünkü en sevdiği çiçektir,annemi bana hatırlattığın için teşekkürler canım (bu arada nerelerdesin hiç sesin çıkmıyor izlemeye alıştırıp kaçmak yok öyle)

elmalı kurabiye dedi ki...

Ferideco,ben buralardayım da www.nurayhobi.com adresindeyim.
yorumun için teşekkkür ederim,güzel şeyler harıtlattığım için sevindim.

elmalı kurabiye dedi ki...

süper görünüyor elinize sağlık

maltepe nakliyat dedi ki...

Bu kadar birbirinden güzel pasta ve kurabiyeleri yapmanız gerçekten büyük bir yetenek diye düşünüyorum.Ayrıca blog sayfanızda çok renkli.Emeğinize sağlık.