31 Mayıs 2008 Cumartesi

Bendegül Abla'm














































Gece saat 12 olmuş, ben hala eti kaymaklım yiyebiliyorum bu saate.Nasıl bir potansiyelse bu benim midemin kapasitesi anlamadım.Yahu yokmu şu tatlıya nefretlik verecek bir formülü olan;(formulümü olacaktı yoksa) Neyse gecenin bu saati yazmamın nedeni , bu aralar çok işlerim oluyor.Okulda bugün piknik vardı.Ordan babaanneye,ordan eve ,akşam misafir derken bu vakit ancak fırsat buldum,bu arada daha yatsı namazını kılamadım.4 saat sonra zaten sabah namazı okunacak.Geçen akşam Hasan Dayımlara gittik.Ne zamandır Bendegül Abla'nın(yengem)goblenlerini size göstermek istiyordum,o gece bu işi hallettim.Ayrıca ördüğü kelebek şekilli dantelide süper durmuş sehpada değilmi?Birkaç şık detayıda atlayamadım.Bendegül Abla'mın tarzını,zevkini zaten oldum olası çok beğenmişimdir.Goblene merakım ondan dolayı tabiki.Birbirimize benzer yanlarımız çoğalıyor gün geçtikçe.
Ondada 2 erkek çocuk,ondada yıllardır savaştığı kilolar,hiçbir işe yetişememe,el bileklerinde rahatsızlık vs.vs.vs,,,, Ben çocuklardan şikayet ettikçe "dur bu daha iyi günlerin " dedikçe korkmaya başladım vallaha.Evet böyle işte.Aslında birgün onun mefruşat arşivini fotolamak isterdim doğrusu.Rahmetli annesinin elde yapmış olduğu bir kaç örtü,yastık kılıfı görmüştüm.Muhteşem ötesi birşeylerdi.Onları bir daha görmek isterdim doğrusu...

Hiç yorum yok: