25 Haziran 2008 Çarşamba

çiçekçi




Bu aralar pek ortalara çıkamadım,çünkü fotoğraf makinem bozuldu.Aslında size göstermek istediğim şeyler vardı.Çiçeklerim mesela.Ben gerçekten yaşlanıyorum,çiçeklerle konuşuyorum diyenleri şaşkınlıkla dinlerdim.Bu çiçeklerle konuşan yabancı değil gerçi,annem.Sürekli çiçeklerden bahsediyoruz.Her sabah balkona çıkıp ,her saksıya dikkatle bakıp,gelişmelerini kontrol ediyorum.Annem sabah namazında(ses çıkartmamak için elinden geleni yaparak) mesaiye başlıyormuş bu hususta,ben daha o kadar delirmedim,yakındır.Sokağımızın taşları döşendi.Arka tarafta ağaçlık boş bir arsa var,onun duvarı örüldü güzelce.Bizde apartmam bahiçemizi güzelleştirmeye çalışıyoruz,bahçe kapımız,balkonlarımız yeni demirlerle süslendi filan yani.E bunları gösterecektim yani.Makine bozulmuşken biraz daha profesyonel birşey alalım diyorum ben hani...Neyse daha önce çektiğim bazı resimleri yayınlıyım bari.Bunlar ceylangözü denilen sardunyalarım,bakmaya kıyamıyorum.

Hiç yorum yok: