3 Mart 2009 Salı

can boğazdan gelir...










Bu cumartesi Maranki'nin vücut temizliği denen kürüne başlayacağız.Ne yesek kardır mantığıyla sapıttık artık.Allah hayırlara getirsin,ne diyeyim artık.1.resim Zülfiye'de.Akşam çaya gittik.Kız sanki gün yapıyor.Bezelyeli-kuşbaşı etli talaş böreği,vişneli turta,patates salatası ve utanmadan bir de sucuklu yumurta ....masaya eklenen kahvaltılıklarda ayrı.Bizde gündüz annemdeydik.Annemde hamsi kızartmıştı,pek aç değilim yani.(aslında tokken bir şey yiyemem ben demiştim içimden,) 2.resim ertesi gün kayınvaldemde pazar kahvaltısı.Masa tam kurulmadan çektim ,ıvır zıvır hariç hali.Mücver,kıymalı milföy,kıymalı gül böreği,cevizli-kabaklı tatlı börek,Kerem için peynirli sigara böreği,soğanhalkası ve sosis.Aslında yine çok aç değildim.(daha dün akşamkileri sindirmedik dedim içimden) 3.resim bugün Seda'lardaki ziyafet soframız.Yufka mantısı(tülbente sararak haşlanılarak yapılan süper birşey),mısırunlu tepside çörek,tavada 15 dakikada pişen pizza,patatesli börek,fasülye kavurması,haşlanmış soslu brokoli,mercimek köftesi,masada olmayan Haşhaşlı Revani ve bol cevizli Kabak Tatlısı.pes artık içimden diyecek birşey kalmadı. Kızım sana Maranki olsun ,Muzaffer Kuşhan olsun ,ne bileyim Gürkan Kubilay filan birşey yapamaz.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ye nuraycığım ye. O mamaları yemeyip öleceğine, yiyip öl daha iyi. Zaten karnım açıktı. Şimdi bir yerim şişecek.