7 Nisan 2009 Salı

hediyelerim.


Bu bahsettiğim pembe yatak örtüm.Her gün özenle serip, kaldırıyorum.Üzerindeki kırlentleri de aynı yerden aldım.Çarşafımın ucundaki fırfır nasıl olmuş?








Bu iki kilimi kışın başında almıştım.Aynı renk yoktu ve benim için sorun yoktu.Tamam desenler çok güzel ama böyle sert kilim görmedim.Neyse halı sevmememi bunlarla gideriyorum ama ben pembe kilim istiyorum.Bana pembe illeti bulaştı.Kerem yatak örtüsünü görünce ''anne biz kızmıyız?''dedi.bende ''hayır oğlum,ben kızım ve kızlar pembe sever''dedim.









Bu tepsi Seninle adlı dergiyle hediye veriliyordu.Bayide görünce sırf üzerindeki resim için satın aldım.Alttaki kutuyu da ev-bahçe dergisi çiçek tohumlarımızı koyalım diye vermiş,ne iyi etmiş canım benim.Bana çiçek illeti bulaşmıştı zaten.








Bu minik tepsi ve fincan birlikteliğini de arkadaşım Zülfiye hediye etti.Kendisine de limon desenlisini almış.Çok beğendim.









Bu Laura Ashley'den bozma güllü çerçeveyi de bu gün BİM marketten aldım.İçine bir ara kanaviçeden bir gül işlemeyi düşünüyorum.Yatak odama tabi.



Hiç yorum yok: