4 Ağustos 2009 Salı

iğnedanlık..

Bu ara hiç bir elişine el atamıyorum.Gün nasıl bitiyor bilemiyorum.Bir ara bir kartona bir kalp kalıbı çıkarmıştım.Çok ta düzgün bir kalıp oldu.Evdeki bir kaç artık kumaşı kesip hazırladım.Yıllar evvel babam gemilerde çalışırken ,yurt dış
ından singer marka zig-zag kesen bir makas getirmiş.Niye almış bilemiyoruz.Benim gibi
detaylara bayılır babamda.Neyse,çok iyi etmiş bu makası almakla.Kenarları bu şekilde daha dekoratif oldu tabi.



Nerde kalmıştık.İşte bir ara kalıbını çıkardım,bir ara pamuğunu doldurdum,böyle bölüm bölüm yapıyorum.Birilerine benden hatıra veriyorum işte.Şöyle yabancı sitelerdeki gibi kumaşlarım olsa daha süper olacak ama ...






1 yorum:

nesrin dedi ki...

bende bu iğnedanlıktan bir tarafı pembe bir tarafı mavi olandan var ve özge el koydu, nuraycığım duyurulur güllü olan da çok güzel :))) anladın sen onu ;)
hepsi çok güzel ellerine sağlık