1 Eylül 2009 Salı

Dayımlardaydık....


Kerem doğduğundan beri gitmemiştim dayımlara.Yani yazlıklarına.Pek bir düzenlemişler yada benim bahçe ,balkon merakım yeni yeni tırmandığı için ilgimi çekiyor artık.Ufak detayları sizin için fotoladım.



Maşşallah çiçekte yerini pek sevmiş.





Varenda daki çoğu aksesuar Mudo .Ereğlide mağazası varmış.Sıkıldıkça kendini oraya atıyormuş yengem Bendegül Abla.Mağaza geçenlerde kapanmış.Çok üzülmüş bizimki.



















Hediye getirdiğim çiçek gerçek yerini buldu. Yaz sonu İstanbul dönüşü bakım için anneme getirilecek.Seneye daimi yerine dikilecekmiş.Bendegül Abla'nın komşuları bayılmış çiçeğe.








Yazlıkta bile Yıldız Porselen be kardeşim.















Bu iki gobleni yengemin annesi Nurdan Teyze işlemiş.İnanamadım,sahimi deyince,beğenemedin mi dercesine baktı bana.Beğenmem olur mu?Süperler.Bu arada yengemin rahmetli anneannesi çok marifetliymiş.Bir kaç elişlemesi örtüsünü görmüştüm,inanın inanamazsınız.İnşallah bir gün onları size gösterme fırsatım olur.






















Bu çiçeği de ordaki seradan almış dayımlar.Çok beğendim.Tohumu olursa bana da verecekler.













Mutfak penceresindeki perde de el işlemesi beyaz iş.Çok güzel işlenmiş.










1 yorum:

Kitap Kurdu dedi ki...

Sıkıntılarınızın bir an önce geçmesi dileğiyle arkadaşım.
Bizim Palmiye Botanik stajyer arıyor seni önermeyi düşünüyoruz !
Bence onlar için çok verimli bir eleman olursun