31 Ekim 2009 Cumartesi

Cumhuriyet 86 yaşında...

Cumhuriyet Bayramı kutlamalarında yine baş rollerde idik Bando Takımı olarak.Eeee artık büyüdük.Ergenus bakışlar.Yeni pantalon aldık,diğeri küçülmüş.Cekette tıpa tıp,23 nisana kavuşurmu bilinmez.Neyse Allahtan yağmur filan olmadı da yürüyüşümüz iyi geçti.

Tabi artık bu törenler de bir de Kerem'imiz var.Oda karıştı kuzulara derler ya ,öyle işte.Yanındaki arkadaşı Sude.Çok iyi anlaşıyorlar.Sude nerde Kerem orda.Hala bazı günler okuldaki sırasına geçmeye utanıyor.Sude hemen koşup tutuyor bizimkinin kolundan sıraya çekiyor.Bu günde aynen öyle bir manzara.Yürüyüşe giden grup döndüğünde birden Kerem'i göremeyip panikledik.Sonra baktık geliyorlar Sude ile.Hani çocuk annesinin kolundan tutar ya kaybolmayayım diye öyle tutmuş Sude'nin hırkasından.Ne yapalım daha küçük benim tosunum.Öyle atlayamıyor ortalara.Öğrenecek.Hee Sude Bedirhan'ın sınıf arkadaşı Sena'nın kardeşi.Ondan da bu samimiyet.Anneler toplandığımızda onlar da arkadaş olmuşlardı.Aynı sınıfa düşünce de iyi oldu yani.




Aynı gece Boğazdaki gösteriyi seyretmek için bizin oralarda Çamlıktepe Parkı denilen yere gittik.Köprü tam karşında.Millet pikniğe gelmiş resmen.Park olması sebebiyle özellikle Kerem'i zor zaptettik.Şımardı da şımardı.Güzel resimler çekemedim.Kamera çekimimi yüklemeye çalışıyorum şu ara ,bakalım becerebilecek miyim?
Eskiden ne güzel auto ayarı ile pat pat çekiyordum resimleri.Ama şimdi kuralına uymaya çalışıyorum,beceremiyorum bir türlü.Evet bu arada İSMEK'in fotoğraf kursuna başladığımdan bahsetmemiştim galiba.Bir ay olacak.Yok ISO ayarı,yok enstantane ayarı,WB ayarı.Ne ayarlar varmış makinede haberimiz yok.Bütün gün yağmur tanelerinin cama vurması ile ilgili doğru resimi çekmeye çalıştık kursta bu gün.Evet yaptım bir kare ama bir daha yapabilirmiyim bilemiyorum.Tabi ne makineler var arkadaşlarda.İlk gün benim makineyi çöpe atasım geldi.Ama sağolsun hocamız beni motive etti.Bu makine ile de harikalar yaratabilirmişim.önemli olan ne resmi çekmekten hoşlandığımızı bilmek,tarzımızı yakalamakmış.Ben yarım gün gidiyorum.Aslında kurs tam gün.Gökhan sabah Kerem'i idare ediyor.Bedo zaten aynı saatlerde dershanede.Bakalım bir aksaklık olmazsa ,en azından makinenin bazı özelliklerini öğreneyim bana yeter.
























Hiç yorum yok: