21 Ekim 2009 Çarşamba

yine balkon,pencere...


Burası benim balkonum.Bu görünen kısmı.Çiçek merakımı burada gidermeye çalışıyorum.Resmin üzerine tıklarsanız en sağdaki sardunyama bir bakın.Okulumuzun değerli öğretmenlerinden Özcan Hanım'ın Almanya'dan kayınvalidesinin gönderdiği diğerlerinden farklı bir tür.Daha ince dallı.Ama küçücük bir fide yaz boyu coştu da coştu.

Burası da bizim apartman.



Burası da okula giderken gördüğüm,Orme Sitesi'nde bir balkon.



Burası da Çengelköy çarşıda bir teras.Benim tarzım.Bir kaç yenilikle süper bir yer olur orası bence.




Burası da Üsküdar'da Aziz Mahmut Hüdayi Hazretlerinin türbesinin olduğu sokakta bir apartman.Apartmanın kendisi de çok hoş değil mi?




Yine aynı sokakta bir apartman.Millet çıldırmış.Bence süper.






Aynı yolun sonunda bir pencere önü.Bir yavru istemeye utandım.Yolum bir daha düşerse bu sefer utanmayacağım.Sahibi belki verir bir yavru.






Ayrıca Aziz Mahmut Hüdayi Hazretleri demişken:Kendisinin bizler için Allaha ettiği duayı size aktarmaya çalışayım.''Beni bir kez olsun ziyaret eden dünyada fakirlik görmesin,imanı kurtarmadan bu dünyadan göçmesin,denizde ölüme yakalanmasın'' demiş.Bizler de amin diyelim,inşallah diyelim.

Hiç yorum yok: