28 Kasım 2009 Cumartesi

Soğuğa rağmen rengarenk...

Bir ay evvel filan çekmiştim bu resimleri.Bu balkon Beylerbeyi'nde.Çiçekler çeşitli türlerde.Hala rengarankler bu mevsimde bile.





Bu pencere ve balkonda Beylerbeyi'ndeki futbol takımının federasyon binasında.Otobüsle gelip geçerken gözümü alamıyordum.Bir sabah işim düşüpte yaya olarak geçince oradan hemen çektim resmini.Ama malum boy kısa.Otobüsle geçerken gördüğüm gibi çıkmadı.Resim kaliteside kötü.Gerçek hallerini bir göreniz,nefisler.Burada çiçekleri çok seven birinin olduğu belli.Bravo diyorum.










Fotoğraf hocamızın bize verdiği ödevlerden biride yapraklardı.Yaprakların altında görülen youn tutmuş parke taşlarının halide bir başka güzeldi.







Kayınvalidemin saksıdaki narı iyice büyüdü.













Bu çiçekler alttaki büyük saksıdaki çiçeklerden.Geçen sene bayramlarda filan annemlerin kayınvalidemlere getirdiği küçük fideler bu hale geldi bu sene.





















Burası da babamın bir arkadaşının kızlarının işlettiği bir rehabilitasyon merkezinin girişi.Babamda 2 yıldır burada çalışıyor.Kapıda ,giriş çıkışlarla ilgileniyor.Tabi annem gibi bir çiçekseverle evli olunca onun gezindiği yerleri böyle bulmak beni hiçşaşırtmadı.Ne zamandır ''benim çiçeklerimi bir gelinde,görün ''diyordu.Geçenlerde uğradım,gerçekten dediği kadar varmış.Beylerbeyi'nde Burhaniye yolunda Etkin İlgi Özel Eğitim Merkezi adı altında hizmet veriyorlar.







Hiç yorum yok: