28 Kasım 2009 Cumartesi

hediye böyle olurr...

1-2 saat önce bayramın 2.günü itibariyle Zülfiye'de idik ailecek.Kayınvalidesine işlediği bu Besmele-i Şerife'yi bitireli çok olmuştu ama ben görememiştim.Bayramlaşma vesilesi ile onu da ziyaret ettim.Tabi makinemi çıkarıp hemen foto işini hallettim.Gerçekten nefis olmuş.Uzaktan işleme olduğu zaten hiç belli değil.Kumaşı en ince delikli etaminden.Resmin üzerine tıklarsanız daha iyi görürsünüz.Tekrar ediyorum nefis olmuş.Zülfiye bu işi çok sevmiş.Model kitaplarına bir saat baktım.Neler var ,neler.Yapacaklarını sıraya sokmuş.Eminim,yapar.Eline sağlık arkadaşım.






7 yorum:

evcilik dedi ki...

Hakikaten öok güzel olmuş,kesinlikle yapmam lazım..
paylaşım için teşekkürler,sevgiler..
iyi bayramlar..

nuray topcu dedi ki...

Bende beni izlediğin için teşekkür ederim.

hatice dedi ki...

mrb etamini gerçekten çok beğendim ve kayınvalideme doğum günü hediyesi olarak işlemek istiyorum. daha yakın ve düz fotoğraflar var mı acaba eğer varsa ekleyebilir misiniz lütfen

Adsız dedi ki...

merhaba... etamin işleme çok güzel olmuş. taslak varsa elinizde paylaşmanız mümkün mü?

elmalı kurabiye dedi ki...

bu panoyu arkadaşım işlemişti.kanaciçe dergisinin özel sayılarından biriydi diye biliyorum.kendisine sorup, çok istiyo rsanızfotokopisini sizin için alabilirim.

Adsız dedi ki...

çok iyi olur bizler de yapmak isteriz...

elmalı kurabiye dedi ki...

ntopcu72@gmail.com dan yazışalım.Bu arada arkadaşımı arayayım.