16 Aralık 2009 Çarşamba

Nurkan'dan kesitler...


Geçtiğimiz pazar günü Nurkan'da günde idik.Hani şu Nesrin Abla var ya onun yengesi olur.Yani Nurkan onun görümcesi.Görümce çok ayıp olur onların ilişkisine,abla-kardeş diyelim isterseniz.Ama üzülerek söylüyorum ama ''acı ama gerçek ,Nurkan sen bir görümcesin''.Neyse bu konuyu fazla uzatmayayım;görümceleri koruma derneği beni protesto edebilir. Nerde kalmıştık.Günlerimiz cumartesileridir ama Nurkan'a pazar daha uygun olduğu için böyle oldu.Bu arada Maltepe-Zümrütevler'de oturduğundan ,normal şartlarda benim gidebilmem zor idi.Gökhan'a yalvardık.Arabayla gitmeme izin verdi.İzin verdi çünki;benim araba ile yolculağum belli duraklar arasındadır.Bütün tehlikeler beni bekliyordur yollarda, messela yağmurda karşıdan gelen araba bana su atabilir ve ben kör olup bir yere toslayabilirim gibi kurgular.Tabi bir de yol bilmeme var.Akşamdan navigasyon aletine adresi kayıt etti.Herşeyi anlattı.Ama hiç gerek kalmadı.Benzegül navigasyon gibi bir şeymiş.Yanımda da Çengel'deki Emine .Çok rahat gittik yani.Gel gelelim ev sahabinin marifetlerine.Gördüğünüz gibi daha kahve faslında gözümüzü doyurdu.Zaten grupta bir çok homini gırtlak olduğundan ne yapsı kız .Fincanlarıda Mısır'dan getirmiş bir yakınları.


Kızcağız gözümüz doysun diye en büyük ölçüde salata yapmış.Grupta zaten Elvan ve Nurkan var incecik olan.Geri kalanlar her pazartesi rejime başlayanlardan.Bu arada asla mayonezli salata filan yemeyiz.Mazallah kilo alırız.Masada gözükmeyen bir başka bir aç doyuran manzarada içiparça et dolu beşamel soslu krep.Nefisti.Finalde kivili,kremalı pasta vardı.Görüntüsü tam fotoluktu.Ama o sırada hararetli bir şekilde bir şey anlattığım için hem resmi çekemedim,hemde kiviye allerjisi olduğundan çatalın ucuyla pastama sarkıntılık eden Emine'ye müdahale edemedim.Yazıda herkesin adı geçsin bari.Canan'la her zamanki gibi karşılıklı oturduk.Emine yemeyince onun hakkını bana verin dedi tabiki.Kezo her zamanki gibi hanım hanım oturdu.




Bu gördüğünüz şeyin ne olduğunu bileniniz vardır elbet.Ama ben ilk defa Emine'de gördüm.Restorantta filan hani çantayı nereye koyacağımızı bilemeyiz ya işte o iş için.Masaya asıyorsun işte böyle.35 lira vermiş bir de.Kokoşluğunda bu kadarı.






Bu bilekliğe konu mankenliği yapan el Demir Paşa'nın.O eli tutan diğer el Emel Sayın'ın ellerinin Çengelköy şubesi Emine'nin elleri.Asıl konu edilmek istenen bileklik ise Nesrin Abla'nın yeni marifetleri.Yanlış söylemiyeyim ,sanırım gümüş örücülüğü kursuna gidiyor şimdi de.Bir çok şey daha yapmıştı ama resimleri güzel çıkmadı.Önümüzdeki gün onun evinde.Biraz erken gideyimde ,daha güzel resimler çekeyim sizin için.Onda daha neler vardır kimbilirr.







Bu aynalar klasiktir bilirsiniz.Tabiki kahverengi olanları.Ben buna bayılıyorum,beyazını da ben isterim mesela.Nurkan'ın daha önceki evinde yemek masası ayrı bir bölümündeydi salonun.Masanın tam arkasında dururdu .Oraya çok yakışıyordu.Bu evde koridora atmış hanım.Koyacak yer yoksa talibi var burda,duyurulur yani.





Mutfaktaki 100 tane egzantiriklikten biride bunlar.Çok beğendim.Çok kullanışlı bir şeyler.Mahallemizde bir komşumuz satıyordu bunlardan .Katalogta böyle ilgimi çekmemişti.Yaşam alanında görünce tam bana göre dedim.





Mutfak penceresindeki bu boş saksıları görünce delirdim.O güzel saksılar öyle boş bırakılırmı.Tam kaktüslük.













Şu iğnedanlığın şirinliğine bakarmısınız.Bayıldım. Bu arada Nurkan'ın annesi süper bir terzidir.Sadece kıyafet değil,her türlü mefruşatta elinden gelir.Şimdi eskisi gibi dikmiyor sanıyorum.Ama eskiden Nurkan'ı bir görseniz;turkuaz mı moda turkuaz ceket,kırmızı mı moda kırmızı ceket.Annesi diksin o giysin yani.Anneyi temsilen iğnedalığı baş köşeye koymuş.















Nurkan'la ilgili gezimiz burada bitmiştir.Annem Sarıgazi'ye taşındığından beri günlerde öyle uzun uzun oturamıyorum.Çocuklar annemden alınacağı için.Bu sefer iyi kaynattık.Ayrıca beni hayata dair iy motive ettiler.Hepsini çok seviyorum.

5 yorum:

NESRİN dedi ki...

Merhaba Nuray,
Günümüz çok güzel geçti, sizleri görmek güzeldi. Şunu unutma ki herşeye rağmen hayat çok güzel Allah sağlıkla ilgili dert vermesin, gerisi bir şekilde hallediliyor. Senin iyi olman daha önemli. Sadece şunu söyle "HADİ HADİ HADİİİİİİİ" :)))
Kucak dolusu sevgiler
Nesrin

BENZEGUL dedi ki...

Evet canlarım sizlerle olmak çok güzel. Nuray ım güzel arkadaşım sen herkesten herşeyden daha önemlisin. Ve güçlüsün her zaman böyle mutlu ol güzel yazılar yaz. bizim sana ihtiyacımız var.....
Nesrin ablanında dediği gibi "HADİ HADİ HADİİİİİ" :)))

Adsız dedi ki...

Comply hit town Our Spiritless Prices at www.Pharmashack.com, The Famed [b][url=http://www.pharmashack.com]Online Chemist's snitch on [/url][/b] To [url=http://www.pharmashack.com]Buy Viagra[/url] Online ! You Can also Details to Mammoth Deals When You [url=http://www.pharmashack.com/en/item/cialis.html]Buy Cialis[/url] and When You You [url=http://www.pharmashack.com/en/item/levitra.html]Buy Levitra[/url] Online. We Also Be subjected to a Touch-and-go Generic [url=http://www.pharmashack.com/en/item/phentermine.html]Phentermine[/url] In next of Your Victuals ! We Manumit up Pre-eminence accuse [url=http://www.pharmashack.com/en/item/viagra.html]Viagra[/url] and Also [url=http://www.pharmashack.com/en/item/generic_viagra.html]Generic Viagra[/url] !

Adsız dedi ki...

It isn't hard at all to start making money online in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]google blackhat[/URL], It's not a big surprise if you have no clue about blackhat marketing. Blackhat marketing uses alternative or little-understood methods to produce an income online.

Adsız dedi ki...

[url=http://www.23planet.com]casino[/url], also known as accepted casinos or Internet casinos, are online versions of method ("chunk and mortar") casinos. Online casinos concurrence gamblers to pretentiousness and wager on casino games with the aid the Internet.
Online casinos habitually remodel away up as a replacement in search swap odds and payback percentages that are comparable to land-based casinos. Some online casinos supervision higher payback percentages as a cure-all looking all the way through stretch gismo games, and some cancel considerate payout enamour audits on their websites. Assuming that the online casino is using an correctly programmed indefinitely child up generator, number games like blackjack clothed an established form a crease edge. The payout scintilla take off after of these games are established at on the horizon the rules of the game.
Diverse online casinos tug together or keep their software from companies like Microgaming, Realtime Gaming, Playtech, Global Design Technology and CryptoLogic Inc.