28 Ocak 2010 Perşembe

Kar yağdı,yağacak derken...


Karneler alındı.Karneler güzel.Planlar yapıldı,şuraya gidilecek,şunlar gelecek,falan,filan.Cuma karne,cumartesi kar.Bu gün perşembe.Kapı dışarı adım atmadık gibi bir şey.Sadece aç kalmamak adına çıktık dışarı.Bu resimdeki ağacı daha önce ilkbahardaki halini size göstermiştim.Buda kış hali.Bu ağacın Anıt Ağaç olduğunu yazmıştım dimi.



Yol sessiz,sakin.Bu daha başlangıç haliydi tabi.Sonraki halini çekmemişim.Şimdiki hali de berbat.Karlar erimeye başladı.





Çam ağacı ne güzel olmuş değil mi?









Baklon ve pencere kenatındaki çiçeklerim perişan halde.Çok üzgünüm.Nasıl böyle bir ihmalkarlık yaparım.Nasıl sarıp sarmalamadım canlarımı.Gerçi böyle bir soğukta işe yararmıydı bilmem ama ben yinede onları korumak için elimden geleni yapmalıydım.Şu an yapraklar cam gibi.Dokunsan kırılıyor.Dedim ya çok üzgünüm.İnşallah köklerine bir şey olmamıştır.






















1 yorum:

serpil dedi ki...

yani o güzelim çiçekleri göz göre göre öldürmüşsün