18 Ocak 2010 Pazartesi

Akvaryum Gezisi

Geçen hafta salı günü Bayrampaşa'da meşhur Akvaryum denilen yere gittik.Güzeldi gerçekten.Gezi sırasında hiçbir sınıf birbirine karışmadan çok rahat bir şekilde dolaşıldı.Bir çok resim çektim tabiki.Tabi her yer cam ,su olunca çok da kalite resimler çekemedim,acemi fotocu olarak.Ara ara zaten başımız döndü bir kaç veliyle.Her yer su.Camlarla birleşince birden mide gelip gitmeye başlıyor gibi.Minicik rengarenk balıkları çok net bir şekilde çekmek isterdim ama olmadı.Bu köpekbalığı gibi onlarcası,vatoslar zaten kuyruk itibarı ile kadraja sığmadı.Belli bir ücret karşılığı balıkadam kıyafeti ile rehber eşliğinde dalabiliyormuşsunuz galiba.














Öğretmenleri çocuklara ''herkes sevdiği bir arkadaşı ile elele tutuşsun, ayrılmasın''dedi.Bu kadar söz dinleyen çocuk olur mu?Kerem zaten Sude tarafından güdülmeye alışmıştır.Kaybolurum korkusuyla gezi boyunca bu halde idiler.





















Çıkışta bu gibi şeyler satılıyordu.Kendime şimdi çok kızıyorum.Neden almadım acaba??







Gezide tabiki benim yakışıklım da vardı.O kendi başına takıldı.Sonra beni buldu.Tabi para istemek için.Ah ah büyüdüler işte.Alttaki resimde gördüğünüz bayanda hani Demir Paşa'mız var ya onun ablası olan Zeynep.Hep Demir'i mi göstericez yani.Bu esmer güzeli 8.sınıfa gidiyor.Çok yeteneklidir.Danssa dans,tiyatroysa tiyatro yani.Nesrin Abla'nın gününde ona bakıp durduk.Buraya resmini koydum ama inşallah Atilla bir şey demez.Babaları bilirsiniz.






























Hiç yorum yok: