18 Ocak 2010 Pazartesi

Nesrin Abla-1(tak takıştır)










Geçenki Nurkan'ın gününde Nesrin Abla'nın takı kursuna gittiğinden bahsetmiştim.Takı kursu değilde Gümüş örücülüğü.Bu yüzükten başlayalım.Nesrin Ablanın parmağında da vardı.Masada yanımda otururken gözüm takılmıştı zaten.Günün ilerleyen saatlerinde o yüzüğün aynısından banada yapmış olduğunu anladım.Sepet örgü tekniği ile yapılmış.Ellerine sağlık Nesrin Ablacığım.
Altta gördüğünüz kelepçe şeklindeki bileziklerde sepet örgü tekniği ile örülmüş olup,kilitleri hazır olarak alınmış ve takılmıştır.
























Bu gördüğünüz daha bir kokoş bileklikler ise tepe kırma denilen yöntemle örülmüş olup,mor olanı sworoski taşla diğeri de inci ile süslenmiştir.








Bu zincir örgü şeklinin de adı kral zinciri imiş.









Gümüşlerin arasında bu bilezikleri de çekemeden edemedim.Bizim süslü Emine'nin bunlar.Kapalı Çarşı'dan almış,hint modeli diye satılıyorlarmış.


























Bilezkikler neden güzel çünkü çok güzel bir elde sergileniyorlar da ondan.Gerçi eller biraz dolma modeli olmuş bu aralar ama yine de güzel.
















Bu kolye de Kazaz teli denen bir telle örülüyormuş.Ucundaki topları Trabzon'dan hazır geliyormuş.Telde herhalde oradan geliyormuş.Kursta zaten son nokta Trabzon hasır bilezikleriyle olacakmış.Eee Nesrin Abla yaparsa güzel yapar.Baksanıza nazar değmesin diye böyle gümüş minik toplarla birde nazar boncuklu bir başparmak yüzüğü yapmış kendine.Tarz kadın,hepimiz denedik ama ondaki gibi durmadı bizde.



























Hediye çekilişimiz olmuştu Nurkan'da.Bana Nesrin Abla'dan geldi.Paketimiz ayrı bir süslü.Paketteki hediyemi fotolamayı unutmuşum ama ikinci hediyemi gördünüz.Şahane bir yüzük.Ayrıca Nesrin Abla'dan her birimize firuze bir kolye ucu da vardı.Hediyeleşme konusunda bu hatun gibi olanımız yok yani.Biz paso mail atalım.















Tesadüf budur ki banada Nesrin Abla çıkmıştı.Yani körler,sağırlar hikayesi yani.Bu kadar zevk sahibi birine hediye almakta zor iş.İnşallah beğenmiştir.Hani Canan çıksa al sıcak tutacak bir şey..olsun bitsin.

Neyse birde banyosuna bir paspas aldım.Banyo aksesuarlarını bildiğimden rengi uyumlu oldu tabi.Yine bir tesedüf ,gördüğünüz sepeti de ben hazırlamıştım kendisine yıllar evvel.İçinde renk renk minik havlular vardı.Ben ha gayret banyoya çalışıyorum galiba.Güle güle kullan ablacım.































2 yorum:

NESRİN dedi ki...

Sevgili Nuray, güzel hediyelerin için tekrar teşekkür ederim, sayfanda ürünlerime yer verdiğin
için ayrıca teşekkür ederim. Güzel fotolar çekmeye devam BAŞARILARRRR
Sevgilerimle Nesrin

Adsız dedi ki...

merhabaa
size bir sorum olacak..
bu ürünlerinizi çok beğendim ben de öğrenmek istiyorum özellikle en baştaki bileziğin yapılışını..
video anlatımı yok mudur acaba yardımcı olursanız sevinirim..