13 Şubat 2010 Cumartesi

Tuana'ya teşekkür..


Daha hediye paketinin güzelliğini görünce heyecenlandım.Konuya nasıl gireyim bilmem.Günlerden bir gün yine kafa dağıtmak için yanlız başıma dolaşmalarımdan birinde karşıma çıkan bir mağaza.Hemen bir kartlarını aldım.Çünki orada gördüklerim o kadar güzeldi ki,arkadaşlarıma tavsiye etmeliydim.Mail adreslerine attığım bir mail,övgüler ,eleştiriler ...derken aramızda bir bağ oluştu.Kendilerinden geçenlerde bir mail aldım.Hem şaşırdım,hem sevindirik oldum.Bana bir hediye yollamak istediklerini yazmışlar.Hediyelerine çok teşekkür ederim.Tam benlik derler ya ,işte tam öyle.









Çok güzel değil mi?NurÇiçek'te fincan şeklinde olanı vardı,çok beğenmiştim.Çaydanlık şeklinde olanını ilk defa gördüm.Hangi çiçeği diksem diye karar veremiyorum.Öyle bir şey diksem ki diyorum ucundaki delikten de bir şey fışkırsın yani.Şimdilik hediyemin ambalajıyla evi süslüyor.




















Hediye almak ne güzel değil mi?Hele hiç tanımadığınız insanların size değer vermesi daha da güzel.Tekrar kendilerine teşekkür ediyorum.

2 yorum:

Lavanta Bahçesi dedi ki...

çok güzel bir hediye, güle güle kullan ;)

Fidan Başaran dedi ki...

çok şık,çok zevkli,güle güle kullanın