13 Şubat 2010 Cumartesi

Halamın kızı Zehra...


Geçenlerde sabah 8 de halamlara gittim.şaşırdılar tabi.Bedo'yu dershaneye bırakmıştım.Bende eğer park yeri bulursam halamlara giderim demiştim.3 saat oyalanmam lazımdı çünki.Annemler Üsküdar'dan taşınalı halamları görmedim gibi bir şey.

Gitmişken bazı şeyleri fotolayayım dedim.Bu gördüğünüz namaz başörtüsünü halamın kızı Zehra yaptı.Bundan herhalde 100 tane yapmıştır.İsterdeniz sizede yapabilir.Kırmızı ve siyahı da çok güzel.İllede başörtü yapmaya gerek yok bence.Sehpa örtüsü olarak da bence çok hoş olur.Halamın kızı Zehra demişken Barış Manço'yu da anmadan geçemiyeceğim.









Bu örtü takımı da halamın yatak odasını süslüyor.Sade ama çarpıcı bence.Sık iğne bölümünü yine Zehra yapmış galiba.













Bu sevimli şey de halamın buzdolabına yapışmış bir süs.Komşusunun kızı yapmış.Çok şirin.Hemen pembesinden yapmalıyım.





Hiç yorum yok: