13 Şubat 2010 Cumartesi

yaptıklarım ve yapmak istediklerim...


Geçenlerde Eminönü'den aldığım koton fisto sonunda yerini buldu.Güzel dikemedim nedense.Dantel dikilirken volan volan oldu.diktiğim kumaş ta annemin 40 yıılık Rize Bezi çarşafı.

Bu örtünün kumşını da Rize'den almıştım.Ne zamandır kullanmıyordum.Güzelmiş be.Simli gümüş ipten örmüştüm.Küçük parçaları da dikdörtgendir.Her türlü komidin,sehpa örtüsü olayında favorim dikdörtgendir.




Yatak odamdaki bu çerçeveye uygun bir kanaviçe işlemek istiyorum.Varsa uygun bir model yollayın bana .Kızım sana söylüyorum,Evcilik ve Lavanta Bahçesi siz anlayın artık.



Bu köşe de yenilemek istediğim köşelerden biri.Bizim olan biten yemek masamız bu.Salonumuz küçük diye masa takımıyla boğmadık.Gelenler de yabancı değil diye ,böyle mutfakta yiyoruz yemeklerimizi.Şu an resimde gözükmeyen masanın hemen üstüne doğru bar masası benzeri bir setimiz var.Oraya da iki kişi oturtuyoruz ,oluyor bitiyor.Neyse bu örtüler 10 yıllık neredeyse.Sandalye örtüleri yırtıldı,rengi soldu falan filan.Yeni bir kumaş alıp ,yeni bir şeyler dikmek istiyorum.Bir yandan da şöyle bayağı bir açılan kullanışlı bir masa mı alsam da diyorum.Bakalım işte yapmak istediklerimden bazıları da bunlar.











7 yorum:

evcilik dedi ki...

merhaba sevgili Nuray,çok hoş bir çerçeveymiş,blogumda ki modeller arasında bir tane güllü runner olacaktı,belki uyar bir bak istersen eğer uymazsa bir tık de yeter hemen seçenekleri gönderirim..
sevgiler,selamlar.

Lavanta Bahçesi dedi ki...

aldım ben mesajı :) kanaviçe arşivime bir bakayım, sana uygun bir şey bulurum inşallah (elimdeki dergilerde uygun örnekler var ama tarayıcım yok gönderemiyorum, bilgisayar ortamındaki kaynaklarıma bakacağım;)

Lavanta Bahçesi dedi ki...

mail adresini bana yollar mısın?
ahusoyak@gmail.com

hayatadair dedi ki...

cerceve cok hos,blogunuzu cok sevdim,istediginiz country bloomers sablonunu yolladim,en zorunu begenmissiniz,ne diyeyim ellerinize saglik,bu arada ip numaralari sablonda yaziyor dmc veya anchor secenekli..kolay gelsin

nuray topcu dedi ki...

sevgili hayata dair.göndermiş olduğun şema için çok teşekkür ederim.evet çok zor bir model ve ben bu tür işlemelerde çok seri değilimdir ama o şemaya sahip olmak bile beni çok mutlu etti.bir gün mutlaka derler ya ....

NİLÜFER dedi ki...

içim açıldı ,ne hoş şeyler,yabancı sitelere benzetiyorum,ellerine sağlık.dostluk bildirimi var sayfamda,selamlar.

nuray topcu dedi ki...

Böyle düşündüğüne çok sevindim sevgili Nilüfer.Ayrıca blogundaki yazıyı okudum.Beni dost listene eklemişsin ,çok mutlu oldum.sevgiler...