27 Ağustos 2010 Cuma

Tarkaaaaan!!!!!

Taşköprü...
Evet arkadaşlar,Cide beni bozdu.Neyse ki çevremde öyle Tarkan,Tarkan diye bağıranlar yoktu,olsaydı bende bağırırmıydım bilemiyorum.İşin şakası.Adam star.Şovu,hitabı güzeldi.Bayağı da kibarmış.Rize'li Tarkan'a Cide'de hayran olmak ta varmış.Neyse d

eğişik bir akşam geçirdik.Kastamonu Taşköprü Sarmısak Festivali'ne gelecek dediler.Bize kalsa hayatta gitmezdik.Gökhan'ın kuzenleri gelmişti İzmir ve Ankara'dan.Onlar soktu aklımıza,bizde koyulduk iki saatlik yola.Gece 1'de döndük Cide'ye.Dönüş yolundaki yorgunluğun ardından son laf ''bir daha Madonna gelse,gitmem''oldu.Gitmem mi acaba?(!)







Keko bizi yordu zaten.Göremiyor haliyle,kucak dönemini de bitirmiştik ama mecburen kucakta izledi.Çok güzel resimler çekemedim.Videolar güzel ama burada göstermeyi beceremiyorum.


















Taşköprü'yü öyle çok beğenmedim.Zaten bir taşköprüsü vardı öyle göze gelen.İlk başta gördüğünüz resim ona ait.Sarmısak festivali dediler,ortada öyle ilginç bir stant bile yoktu.
Bazı evler çok güzeldi.Şimdi Taşköprü'yü kötülemeyeyim,belki ben yeteri kadar gezip güzelliklerini görememişimdir.Şu kamyonet kasasındaki minare ilginçti.
















Ertesi günde Cide'de milli piyango çekilişi yapıldı.Girişte herkese çekiliş bileti dağıtmışlar.Kusur kalmışım.Gökhan'ın İzmir'den gelen kuzeninin kızı Derya'ya LCD televizyon çıkmış.Güle güle kullansın.Gecede ilk olarak Reyhan Karaca ,sonrasında Coşkun Sabah sahne aldı.Yani bol sanatçılı bir tatil geçirdik.






















Hiç yorum yok: