7 Şubat 2011 Pazartesi

Benim başım kel mi?..

Ne o,kendime Englısh home yok mu sandınız.Var,hem de en güllüsünden.Bu nevresim takımını aslında bana Nurkan almış,yeni iyıl hediyesi olarak.Yeşil ağırlıklı bir takım almıştı.''lütfen beğendiğin bir tane ile değiştir ''dedi.Aslında o da çok şıktı ama ne zamandır güllü bir takım almak istiyordum.İkinci yeni bir takım da israf olacaktı.Böylece arkadaşım sayesinde istediğim bir nevresime sahip oldum,teşekkkür ederim arkadaşım.Kenardan gördüğünüz morlarda yastık kılıfı.Onları aslında kalp iğnedanlık için almıştım ama vaz geçtim ,kullanacağım.
Bu arada bu nevresimler ,böyle dümdüz hoşuma gitmedi.Çok hos bir dantel aldım,kenarlarına dikilecek.Yaptığımda gösteririm arkadaşlar.


4 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

iyi günlerde güle güle kullan.. çok güzel bir seçim yapmışsın...

elmalı kurabiye dedi ki...

teşekkür ederim Eminecim.Bendeki pembe,beyaz ve gül merakımı anlamışsındır.

Ülker dedi ki...

Takibe almamışım, diyorum hiç sesi çıkmıyor... meğer neler neler yapmış arkadaşım. :))

Harika bir seçim olmuş, zevklisin şüphe yok, iyi günlerde kullan.

elmalı kurabiye dedi ki...

Ülkercim,iltifatın beni havaya soktu,teşekkür ederim.