7 Şubat 2011 Pazartesi

Örnek bezimi buldum...

Annemdeymiş bunlar.Eskiden orta okullarda ev ekonomisi dersleri olurdu bilen bilir.Bunları o zaman mı yapmışım acaba hiç hatırlamıyorum.Ne öğrendiysem o derslerden öğrendim diyebilirim.Yeri gelmişken,o zamanlar çok yaşlı olan öğretmenim Nezahat Karagöz Hanım'ı sevgiyle anıyorum.Küçücük bir bebek elbisesi diktirmişlerdi bize.Orada yaptıklarımıza bakarak Burda dergilerinden o yaşlarda kalıp çıkarıp,gömlek dikmeye filan çalışırdım.Tabi diktiklerimi rahmetli anneannemden başkasına giydiremezdim.Canım benim ,ne diksem giyerdi.
Yıllar sonra ,nişanlıyken dikiş kursuna gittim.Oradaki hocam 2. -3. kez üst üste dikiş kursuna yazılanlardan sandı beni.İlk defa geldiğimi söyleyince şaşırmıştı. Hep alengirli,zor şeyler dikmiştim.Sırf öğreneyim diye.Bu manâda hocamı çok yormuştum.Hoca alışmış düz,yırtmaçlı etek nasıl dikilir diye soran öğrencillere tabi.Hiç klasik bir şey dikmedim.Keşke saklasaydımda,resimlerini size gösterseydim.


Hiç yorum yok: