7 Şubat 2011 Pazartesi

Elvan'a..

Her sene başında bizim kızlarla bir hediyeleşmemiz olur hatırlarsanız.Bu sefer bana Elvan çıktı.Hediyemi önceden alamamıştım.Kerem'le o gün bu işi halledemeyince ,Elvan'a Kerem'i bırakıp,''hadi bana eyvallah''deyip,ona hediye almaya çıktım.

Elvan,Kadiköy'de oturuyor.Bu da alternatifi çoğalttı tabi.Ama beni ayaklarım hemen Englısh Home mağazasına götürdü tabi.Elvan'ın Şile'deki yazlığında kullanması için amerikan servis,tutacak ve ekmeklik aldım. Geçenlerde gördüm ki başka bir şubesinde aynı desenin masa örtüsü,fırın eldiveni gibi bir çok parçası varmış.Artık seneye onları da tamamlarım arkadaşım.Güle güle kullan.





Benim hediyemi de Nurkan almıştı bahsetmiştim.O da aynı mağazadan nevresim takımı almıştı.Bu Englısh home bize iyi geldi galiba.








Yukarıdaki ayna takımı da Elvan'ın odasından.Çaktırmadan resimlerini çektim.El işlemesi halleri çok hoştu.

Hiç yorum yok: