7 Şubat 2011 Pazartesi

Nes yine yapmış yapacağını...

Nesrin Abla'nın o gün taktığı bu bilekliğine bayıldık.Hatun bu işi kaptı iyice.Çok güzel olmuş değil mi








Bu eldeki yüzük ve yüzükcük de çok beğeni kazandı.Önümüzdeki gün kendisinde.Ben de istedim aynılarından.Bana da yapacak.Tam tur pırlanta alamazsak biz de tam tur gümüş top alırız ,ne yapalım.



Bu arada en son gündekilerin ayaklarını tanıştırmıştım ya size.O gün Nesrin ablacığım erken çıkmıştı.Ayaklarını ancak bu sefer yakalayabildik.Ayakkabıların ciciliği,hanım hanımcıklığı sizi yanıltmasın.Ne çılgındır o.Omuzundaki dövmesinden,burnuna taktırmak istediği piercingine kadar uçmuş artık.Zaten günlere motorla uçarak gelir.Resimde de ne kadar masum gözüküyor,bakın şuna.

3 yorum:

nesrin dedi ki...

ah ah ah Nurayım ne kadar güzel çıkmışım!!! aman bu ne hal yahu demedimmi sana şekerim çirkin pozumu lütfen ekleme diye :)))
çok teşekkür ederim güzel sözlerin için , yüzüğün yapılacak şekercan malzemelerini aldım günde takarsın , sevgilerimle..

elmalı kurabiye dedi ki...

Canım ,bu pozun en net çıkandı.Evet daha iyi pozlar vardı ama flu çıkmışlardı.
mesajın için ben teşekkür ederim.öptüm.

Ülker dedi ki...

Hımm takılar güzelmiş. Pırlantalarını, elmaslarını da takarsın inşallah arkadaşım. :))